niedziela, 5 sierpnia 2012

Eveline - Diamentowa odżywka do paznokci

Cześć!
O odżywkach firmy Eveline już jakiś czas temu zrobiło się głośno. Z czasem okazało się, że jednym pomagają, innym niekoniecznie i entuzjazm był trochę na wyrost. Jak ten kultowy produkt sprawdził się w moim przypadku?

Informacje o produkcie:

Cena:
ok. 10 zł

Moja opinia:

Opakowanie: odżywka mieści się w opakowaniu klasycznym dla lakierów. Jest to rozwiązanie najlepsze i praktyczne. Dzięki krzyżykowi na nakrętce, łatwo odróżnić ją od zwykłych lakierów.

Aplikacja: odżywka moim zdaniem należy do wydajnych. Używamy jej jak lakier, a dzięki wygodnemu pędzelkowi aplikuje się ją łatwo. Ponadto szybko wysycha, więc używanie jej nie jest zbytnio frasujące. Na paznokciach tworzy powłokę o nieco mlecznym zabarwieniu.

Działanie: moje paznokcie od jakiegoś czasu są dla mnie nie lada zagadką - suche, rozdwojone, pozadzierane - jedno wielkie piekło. Malowanie ich lakierami stało się zbrodnią, dlatego postanowiłam coś z tym zrobić. Odżywki zaczęłam używać z ogromną nadzieją. Po pierwszych zachwytach dotyczących szybkiego wzrostu paznokci, musiałam niestety zejść na ziemię. Na rękach pojawiła się brzydka wysypka, z niektórych krostek sączył się płyn... nie wyglądało to dobrze. Przestawiłam się na używanie produktu wyłącznie jako baza pod lakier. Paznokcie nadal się rozdwajały, pozadzierały, a wysypka nie znikała. Dlatego też odżywkę odstawiłam, a wraz z nią odeszły problemy skórne.

Podsumowując: produkt na pewno może pomóc, ale nie każdemu. Jestem dowodem na to, że kultowe kosmetyki nie każdemu pasują. Mi odżywka zrobiła krzywdę, dlatego proszę o używanie jej z rozsądkiem.

Jaki bezpieczniejszy produkt polecacie, by doprowadzić paznokcie do ładu?  

20 komentarzy:

  1. ajj pewnie masz uczulenie na jakis jej skladnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz mieć na coś uczulenie, szkoda, że tak się stało bo odżywka jest naprawdę warta uwagi. moje paznokcie dzięki niej nie łamią się od kilku miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi od tej odżywki na płytce pojawiły się takie jakby "zadarcia" i juz tak od 2 tygodni... Masakra

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wypróbuj odżywek z Essence, ja aktualnie korzystam z odżywek Eveline, ale kiedyż miałam odżywkę Essence (niestety już nie pamiętam nazwy) i byłam zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie dobrze z tą wysypką ale dobrze że zeszła:) ja jej używam już 4 tydzień ale paznokcie dalej się zadzierają:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobą chwalę te odżywki :D a może coś Vipery ???

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze to nie mam pojęcia , stosowałam Nail Tek około pół roku i pomogła ale przestała działać a ona też zawiera Formaldehyd jak Eveline

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo o nich słyszałam, ale jeszcze nie zakupiłam. może niebawem to zrobię ;) tylko ta wysypka mnie martwi ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi diamentowa odżywka bardzo pomogła. Używałaś NailTek'a? Mi bardzo pomógł odbudować paznokcie po kilku miesięcznym noszeniu tipsów. (Na allegro można kupić go za naprawdę przystępną cenę ;] Gdybyś się zdecydowała mogę poszukać linku mojego sprawdzonego już sprzedawcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam tej odżywki...moze kiedyś ją kupie
    blog bardzo ciekawy
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tej odżywki jeszcze nie miałam, ale miałam na szybki wzrost paznokci i 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jej używam i jestem nią zachwycona!!

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam, ale może znajdziesz u mnie coś ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam oliwę z oliwek wymieszaną z innymi produktami, tj. oliwką dla dzieci, olejkami, olejami itd.

    będę to powtarzać non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ah szkoda, że tak Cie użądziła :/
    obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na razie nie uzywam odzywek do paznokci bardziej skupiam sie na wlosach :)

    zapraszam na moj blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo polecam odżywkę do paznokci :
    http://www.doz.pl/apteka/p48912-Biovax_serum_odzywcze_do_paznokci_15_ml
    cena dość wysoka ale sprawdza się idealnie, ze względu na moja pracę moje paznocie ciągle się łamały rozdwajały i nie wiem co jeszcze po zastosowaniu tego wszystko minęło a paznokcie rosną zdrowe i mocne.
    Niedługo napisze więcej o serum na swoim blogu dlatego zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo.. mi tam bardzo pomogła, stała się moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Duzo pozytywnych opinii tu czytam , ja też swego czasu bardzo sobie ją chwaliłam . Niestety do czasu . Zużyłam 2 opakowania i dziś efekty są na plus i minus . Duży plus taki ,że paznokcie urosły za opuszek palca na długość około 6mm i nie łamią się , natomiast minus taki , że przy stosowaniu coś tam piekło i czasem troszkę bolało efekt końcowy tego minusa odkleił mi się obrąbek od płytki paznokcia i teraz szukam pomocy aby uratować mój paznokieć , który się odkleja jak "tips" . Trzyma się tylko w połowie i wygląda to obrzydliwie. Martwię się tylko żeby nie skończyło się to infekcją , grzybkiem jakimś itp...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam komentarz czytam juz na 4 forum ;)

      Usuń

Dziękuję za wypowiedź :)