piątek, 22 lipca 2011

Biedronka, Tampony Safe Regular

Ten produkt chciałam przedstawić Wam już dawno temu, ale dopiero teraz nadarzyła się okazja(i chęć do pisania). Jest to kolejny hit z Biedronki, który towarzyszy mi kilka dni w miesiącu :) Sprawdzałam, gdzie są produkowane, ale niestety nie ma tutaj niespodzianki jak w przypadku serii BeBeauty. Tutaj produkcja ma miejsce w Czechach...

Informacje od producenta:
"Tampony Safe to wyjątkowo komfortowe produkty higieniczne, spełniające oczekiwania nowoczesnych, aktywnych kobiet, chcących zawsze czuć się świeżo i swobodnie.
Tampony Safe posiadają wygodny sposób otwierania typu Twist-off.
Nowa innowacyjna powłoczka Easy & Comfort ma na celu łatwiejsze usunięcie tamponu, gdy nie jest on wystarczająco nasiąknięty.
Ich wysoka chłonność sprawia, że są niezawodne w każdej sytuacji."

Moja opinia:
Opakowanie: Tampony znajdują się w ładnym, niebieskim kartoniku. Jest ich 32. Bardzo lubię kolorowe rysunki na opakowaniu, które sprawiają, że tampony nie rzucają się w oczy. Każdy tampon zapakowany jest w folijkę, która ma zapewnić higienę. Łatwo się ją otwiera "odkręcając" w dwóch przeciwnych kierunkach.
O produkcie: Tampony Safe porównywałam z O.B. z racji tego, że jest to wiodąca marka na naszym rynku. Oba produkty są podobnej wielkości(na zdjęciu O.B. Pro Komfort Normal), mają podobne opakowania. Niestety, tampony Safe nie posiadają skręcanych rowków i w tym detalu droższe produkty biją je na głowę. Poza tym nie zauważyłam różnicy. Wata jest mocno zbita, a sznureczek dobrze przymocowany. Nic się nie rozwala i dobrze spełnia swoją rolę. Tampony nie ulegają zniekształceniu.
Wnioski: tampony potrafią wchłonąć naprawdę wiele. W ich działaniu nie zauważyłam różnicy w porównaniu do droższych firm. Stosuję je, gdyz dzięki temu oszczędzam, a mimo to czuję się komfortowo. Dobrze sprawdzają się w czasie trudnych dni miesiączki i serdecznie je polecam, gdyż tanie może być dobre :)

Marka: Biedronka
Cena: 5,99 pln/ 32 szt.
Ocena: :)

38 komentarzy:

  1. A te tampony też mają tą taką siateczkę jak OB silk touch?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ich używam czasem i też nie zauważyłam jakiś większych wad i różnic po za cenową od innych firm;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Zzielona nie mają takiej powłoczki, ale sądzę, że jest zbędna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś nie potrafię się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka na przykład nie umie stosować tamponów bez powłoczki :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. tych jeszcze nie używałam, ale bardzo lubie takie Rossmannowskie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie OB to porażka ... wysuwają się i niezbyt jestem przekonana do braku aplikatora. Zdecydowanie wolę Tampaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę te z Facelle (Rossmann)i wychodzą jeszcze taniej:)
    Siateczkę mają chyba tylko O.B. (???), nie spotkałam się z tym, żeby tańsze tampony ją miały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym się szczerze mówiąc bała :/ kupiłam raz Tampax, niby porządne... musiałam wyrzucić całe opakowanie :| może ja jestem nadwrażliwa, ale wolę zapłacić więcej i być spokojna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tampaxy są straszne :O Uzywanie jest raczej utrudnione niż ułatwione a sam tampon to jakaś porażka. Jak dla mnie te z Biedronki są równie dobre jak OB czy Bell :)

      Usuń
  10. @nastusia co Ci się w Tampaxach nie podobało? Wg mnie są miękkie i się deformują, spłaszczają

    @Anonyme ile kosztują te z Rossmana?

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja się zdziwiłam jak dowiedziałam się dzięki Tobie, że są tampony z biedronki (:

    OdpowiedzUsuń
  12. A używasz może wkładek lub podpasek z biedronki ciekawa jestem opini o nich ja niestety tamponów nie mogę używam mam poprostu zbyt obfity okres dodatkowo ze skrzepami krwi więc tampony zupełnie odpadają, jedynie podpaski

    OdpowiedzUsuń
  13. @monia miałam okazję używać wkładek z biedronki, tych najtańszych i stwierdzam, ze mają słaby klej, więc odpadają. Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm fajnie, że mówisz :) Ja mam chyba zapas tamponów na pół roku - jak była kiedyś promocja z Rossmannie (Facelle) to się zaopatrzyłam w te największe pudełka, jestem z nich zadowolona - wyglądają identycznie jak te z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę je koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam je, ale boję się ich używać . Mam wciąż lęk, że mi się sznureczek urwie albo że przeciekną. Wolę zapłacić te kilka złotych więcej i mieć komfort psychiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj urwać sznureczek, na pewno będzie to trudne/niewykonalne. Wg mnie panika jest przesadą. Równie dobrze możemy obawiać się kosmetyków z niskiej półki, bo co może się w nich kryć

      Usuń
  17. Ja mam tampony z Lidla i jestem bardzo zadowolona ale musze spróbować tych z biedronki bo widze,że wieksze opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam i stosuję :D No i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam je i czekają na półce. Uważam, że OB bardzo przesadza z cenami i każe sobie dużo płacić za coś, co i tak nadaje się do kosza. ;p To i tak tylko kawałek waty.. Na OB jest taki boom jak na Always czy coca-cole. heh

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej.;]
    Dlaczego jak kupiłam te tampony to mam trudności z ich zaaplikowaniem ? Kupiłam regular ja ty. Wcześniej używałam OB mini, a potem normal i było ok. Może dlatego jest trudność, bo te nie mają tej powłoczki ? Gdy próbuję je "włożyć" odczuwam ból, a potem lekki dyskomfort. A staram się wkładać głęboko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z pewnością jest to kwestia braku tej otoczki. Jednakże po zaaplikowaniu nie powinnaś już czuć dyskomfortu

      Usuń
  21. Osobiście słyszałam od koleżanek bardzo pochwalne opinie, lecz sama tampony używam rzadko i jak już to tylko i wyłącznie O.B. Nie wiem czy się skuszę, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moje ulubione! tanie i bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Potwierdzam, tanie i dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tanie i dobre, a używam już od...uu..8 lat?? I faktycznie przez pewien czas miały skręcone rowki, jednak pewnie OB się burzyło, monopolista j.. no:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze używam z ob i są niezastąpione .
    Ostatnio się skusilam na tampony z biedronki myślałam że będzie oky bo wszyscy tak chwalą.
    Lecz gdy tampon był lekko nasiakniety to był problem z jego wyciągnięciem . Wata się przyklejala . Bardzo mnie brzuch potem bolał .
    Osobiście polecam ob stosuje już od paru lat i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy one byłyby dobre na pierwsze używanie tamponów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... chyba jako 1. najlepsze są ob, bo mają otoczkę, która daje poślizg, ale wg mnie i bez niej nie ma kłopotu :)
      Więc czemu nie, krzywdy nie zrobią

      Usuń
  27. też ostatnio myślałam nad tym, żeby pokazać je na blogu :) używam ich od prawie pół roku. polubiłam je dzięki koleżance. wcześniej używałam OB, a gdy poznałam tampony z biedronki - biłam się w głowę, że tyle wydawałam na marne 8 tamponików OB, jak za taką cenę, mogę mieć ich 32..

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj! Tak się składa że to moje pierwsze w życiu tampony. I są naprawde świetne, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo dobre tampony z biedronki Tampony Safe.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie rozmiary powinnam stosować tamponów jesli jestem nastolatka i mam 12lat?
    dotychczas stosowałam te z ob(mini) ale w te pierwsze dni co godz musiałam je wymieniać
    czy moge stosować safe regural?
    przepraszam za błędy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sądzę raczej możesz tylko na początku sprawdź czy rozmiar nie sprawia ci dyskomfortu

      Usuń

Dziękuję za wypowiedź :)