niedziela, 29 maja 2011

Krem ochronny z witaminą A

Dzisiaj mam okazję zaprezentować Wam mojego małego czarodzieja, który ratuje moją skórę z każdej(no, prawie) opresji.

Skład:
Petrolatum, Aqua, Cholesterol, Cetyl Alcohol, Citric Oil, Retinol, Citric Acid.
20 g kremu zawiera 16000 jm witaminy A

Moja opinia:
Zapach: cytrynowy, nieco sztuczny, ale nie tak ostry jak naturalny :)
Konsystencja: zdecydowanie nie jest to krem, ale maść. Konsystencja oleista, tłusta. Produkt jest wydajny, gdyż wystarczy nałożyć cienką warstwę i już działa. Pozostawia niestety tłusty film, dlatego stosowanie go na dzień jest niemożliwe.
Opakowanie: metalowa tubka, której nie polubiłam. Jak nadusi się delikatnie, nic nie wypływa, jak zrobi się to mocniej - wypływa sam, niekontrolowany. Jest to zdecydowanie wada tego produktu.
Działanie: krem doskonale nawilża, odżywia i odbudowuje skórę. Nadaje się do użytku w przypadku suchych skórek, które już po jednym użyciu stają się mniejszym problemem, a po 2. znikają. Właśnie w ten sposób uratował moją cerę, gdyż sobie z nią nie radziłam. Wysuszyłam ją peelingami i produktami do cery trądzikowej, w dodatku nie mogłam stosować podkładu, bo uwydatniał suchą skórę. Ten krem(właściwie maść) położył temu kres. Moja skóra jest gładka, podkład na niej ładnie leży i nie mam obaw, że puder podkreśli coś niechcianego. Ponadto maść sprawdza się na przesuszone skórki, dłonie, pięty. Ostatnio nawet postawiła na nogi moje wargi, które od czasu noszenia aparatu są strasznie suche, a teraz zaczęły nawet pękać aż do bólu i krwi. Jedna nocna "dawka" tego cudu i wszystko wróciło do normy :)
Wnioski: Serdecznie polecam Wam tę maść, gdyż jest taniutka i mega wydajna, a mimo to potrafi zdziałać cuda :)

Marka: Aflofarm
Cena: 2-3 pln
Ocena: :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie skład tego kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytowałam post i pokazuję skład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również używała tej maści. Szczególnie zimą, kiedy moja cera jest przesuszona. Ze skórkami koło nosa radzi sobie rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam go na pięty i dobrze im robi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ten krem jest rewelacyjny, tylko chcialam zaznaczyc ze ten krem nie powinien byc stosowany zima a szczegolnie na mrozy. idealnie nadaje sie na lato. na pore zimowa proponuje MASC ochronna z witamina A ( ta sama cena). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak polecam serdecznie na pięty popękane, ten krem na moich popękanych do krwi piętach zdziałał cuda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam tą maść, jest naprawdę świetna i niedroga, ja używam takiej jak tu:

    http://wieczniemloda.com/masc-z-witamina-a-na-twarz-na-tradzik-pod-oczy-czyli-cudo-za-grosze-3252/

    Fajnie spisuje się pod oczy. Planuję przerzucić się na tą firmy Hasco Lek bo ładnie pachnie cytrynką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wypowiedź :)